Saturday, May 26, 2012

အစၥလာမ့္ ဒႆနက်မ္း (The Philosophy of the Teachings of Islam)


က်မ္းျမတ္ကိုရန္မွ အလႅာဟ္ရွင္ျမတ္၏ အမိန္႕ေတာ္လမ္းညႊန္ခ်က္မ်ားကို နားလည္ဖတ္႐ွူလိုသူမ်ားအတြက္-

အစၥလာမ့္ ဒႆနက်မ္း (The Philosophy of the Teachings of Islam)

ေဒါင္းရန္-http://www.mediafire.com/view/?dzvcg1cbptts9pp

ဤက်မ္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မွတ္ခ်က္စကားမ်ား-


ဤက်မ္းသည္ အစၥလာမ္ဘာသာမ်ားသာ ဖတ္ရန္မဟုတ္၊ လူေကာင္း လူျမတ္ ျဖစ္လိုသူမွန္က အထပ္ထပ္ဖတ္အပ္ေသာ က်မ္းျဖစ္ေလရာ ဘာသာက်မ္းစာျဖစ္ျခင္းသာမက လူဟူသမွ်ႏွင့္ဆိုင္ေသာ က်မ္းစာ ျဖစ္ေပသည္။
(ဆရာႀကီး ပီမိုးနင္း)

ဘာသာေရး ဗဟုသုတ စုေဆာင္းသူမ်ားႏွင့္ မိုဟမၼဒ္ဘာသာ၀င္ျမန္မာတို႔တြင္ ဤစာအုပ္သည္ မ်ားစြာ အေရးပါ၍ အရာေရာက္လိမ့္မည္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း ထိုစာအုပ္၌ လူမ်ားေသၿပီးေနာက္ တည္ရိွႏိုင္သည္၊ မရိွႏိုင္သည္။ ရုပ္ႏွင့္ နာမ္သည္ မည္ကဲ့သို႔ျဖစ္လာသည္။ မည္ကဲ့သို႔ ဆက္သြယ္သည္ စေသာ ျပႆနာမ်ားကို ကုရ္အာန္က်မ္းအရ ေျဖၾကားထားသည္ကို ေတြ႕ရိွရသျဖင့္ မိမိတို႔ဘာသာႏွင့္ တူညီခ်က္၊ ကြဲလြဲခ်က္မ်ားကို ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ရန္ ေကာင္းေသာ စာအုပ္ကေလး ျဖစ္သည္။
(ဒီးဒုတ္ ဦးဘခ်ဳိ)

1 comment:


  1. အထူး​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​

    ReplyDelete

မိတ္ေဆြတို႔၏ ေရးသားခ်က္မ်ားသည္ မိတ္ေဆြတို႔၏ အဆင့္အတန္းႏွင့္ ယံုၾကည္ကိုးကြယ္မႈကို ေဖာ္ျပေနတယ္ဆိုတာ သတိခ်ပ္ေစလိုပါတယ္... (အဆင့္အတန္းမရိွသည့္ ေရးသားခ်က္မ်ားကို ျပန္လည္ ေျဖရွင္းမည္ မဟုတ္ပါ...)